30 May 2011

:: KeNaNgaN LaLu::

Sampai detik nie...sudah hampir dua bulan lebih menapak kat rumah setelah tamatnye Program KEMBAQ bersama sahabat seperjuangan pada Mac yang lalu.... sepanjang tempoh tu..banyak yang kami lalui bersama.. dan Alhamdulillah.... masih berkesempatan menjayakan KEMBAQ hingga ke Negeri Bawah Bayu, Sabah...  duk rumah nie... jadi surirumah laa..... huhuhu... keluar berprogram pun da jarang n da tak aktif daa... tapi masih lagi mengambil tahu tentang aktiviti KEMBAQ dan AKADEMI SUKSES yang  banyak mengajar diri ini..... huhu.. kepada sahabat-sahabat.... rindunya aku pada kalian..... rindu nak berprogram bersama... rindu nak berkongsi suka dan duka... rindu nak bercerita...rindu nak dengar nasihat dan teguran dari kalian.... rindu kenangan bersama kalian... RINDU semuanya....  jadi entri kali ni nak kongsi kenangan yang kita lewati bersama.... cukup laa sekadar kenangan yang membuat diri ini tidak lupa padamu insan yang bergelar SAHABAT.... :-)


:: farah hana yang sukses::

:: Program PMR 2011 anjuran JHEAINS::
program di ITQANS::sempat jea:: huhu
:: Kek KEMBAQ yg banyak songeh.....:: haha


:: mengabdikan kenangan bersama::
berbincang bersama
:: Malam 5 CINTA di SMK SHEIKH AHMAD::
:: di Airport TAWAU::
:: bersama di SMK KUNAK,SABAH::
:: Adik2 KEMBAQ SMK KUNAK::
::Tingkat atas Masjid KUNAK::
:: Pasar Ikan KUNAK::
:: berlatar belakangkan Laut Sulu::
::Di SMK Semporna::
:: KEMBAQ di SBPI SELANDAR::



::Perkampungan Bahasa Melayu SPM 2011::
::Kenangan::
: Rakan2 fasi ketika di SMKTBB::
::Program Di Masjid Negara KL::
::Ains dan Farah yg ceria selalu::
:: Amali wudhuk bersama adik2 peserta::

:: hari Q MANS::
::sahabat yang dirindui::



hmm itulah serba sedikit kenangan-kenangan yang kita lalui bersama... cumanya selepas ini masing-masing akan membawa haluan sendiri...doaku..moga kalian sentiasa berjaya dan dilindungi olehNYA... Terima kasih atas memori indah yang kita cipta bersama SAHABAT.... moga tautan ukhwah antara kita akan sentiasa terjalin... InsyaAllah... :-)

Jom Ubah

SHARE🌷 *TUKAR CARA BERDOA.* Moga sahabat yg membaca beroleh manfaat yg sebanyaknya .. Inshaa Allah siapa yang betul-betul amalkan, The P...