07 January 2011

:: SeMAnGaT tEmAn-TeMaN::

Salam sayang,salam perjuangan wat sahabat-sahabat seperjuangan...moga-moga kalian berada dalam mood bahgia tika ini.. :)alhamdulillah... tika ini sudah hampir seminggu kita di bumi tarbiyah maahad ahmadi setelah sebulan setengah kita tinggalkan....tak sangka kan kita kembali juga bersama...walaupun bukan semuanya skali dapat berkumpul,namun kehadiran anda semua amat ku hargai....wat leha tersayang,fara tercinta,ains yang dikasihi juga iznur yang sentiase dihati...kenangan terindah kalian bersama diri ini tak akn dilupakan... sungguh indah nikmat ukhwah yang Allah titipkan wat kita bersama... =)

Sahabat... kini segalanya kita hadapi bersama..moga Allah permudahkan segalanya buat kita...insyaAllah... minggu pertama tahun baru 2011 ni kita lalui dengan penuh kenangan...satu2nya kenangan yang diri ini pasti tak kan luput dari lipatan memori kita...kenangan bagaimana kita sama-sama berusaha menyiapkan modul KEMBAQ..walaupun modul tersebut tidak sebaik modul yang abang-abang dan kakak-kakak sebelum kita tinggalkan..namun diri ini tetap berpuas hati kerana dapat sama-sama kalian menyiapkan modul tersebut..paling tidak dapat dilupakan apabila kita lambat sangat menaip gune tulisan arab n jawi...klakanye.. "xpe laa..pelan2 nanti biasalah...latih dari sekarang..." ayahanda tak putus-putus memberi semangat...kadang kala mengundang kelucuan bila diingatkan kembali... dengan iznurnye yang sungguh-sungguh mencipta design nametag n button..dengan laptop leha yang ade masalah...hehehe..hai macam-macam... namun segalanya telah hampir selesai.. terima kasih ya Robb..

Sesungguhnya diri ini amat mengagumi semangat teman-teman sekalian... harap segalanya berjalan lancar dan dipermudahkan segalanya... dan kini SUKSES & KEMBAQ menjadi taruhan..moga kita sama-sama terus memberikan yang terbaik pada kedua-duanya...setia bersama.... =)

Jom Ubah

SHARE🌷 *TUKAR CARA BERDOA.* Moga sahabat yg membaca beroleh manfaat yg sebanyaknya .. Inshaa Allah siapa yang betul-betul amalkan, The P...