Berteman Bersama :)

05 July 2011

:: KaMi BeRsAmA.....::





Alhamdulillah..... syukur dengan nikmat kebahagiaan ...nikmat kegembiraan... juga nikmat berukhwah yang masih lagi Allah titipkan buat diri ini bersama sahabat tersayang.... kini masih lagi meneruskan perjuangan berkursus  selama dua bulan setengah bersama sahabat2 yang disayangi..... bertempatkan di Pusat Saudara Baru di Rahang Seremban  kami menjalani Program Intensif Timur Tengah (PITT) dengan penuh keterujaan dan kegembiraan memandangkan kami merupakan the first batch yang merasmikan tempat tersebut..., hihihi.... 

Haa... ni laa organisasi tuk batch tahun nie....

Penghulu @ Amir
Ustaz Mohd Redha bin Mohamad


Penghuluwati @ Amirah
Ustazah Masyitah


Biro Musolla
Ustaz Hafiz Ghazali
Ustazah Atiqah Yusof


Biro Makanan @ Mat'am
Ustaz Syazwan Harith
Ustazah NurZaleha Ab. Talib @ QalamQudus


Biro Kebersihan & Kebajikan 
           Ustaz Ansarullah bin Abdul Rahman                    
SQ


Biro Sukan
Ustaz Yasir
Nora Izzati


Biro Akademik
Ustaz Mohammad Faiz Abu Bakar 
Ustazah Nur Jannah Athirah Binti Arif


Sehingga saat ini.. perjalanan program dilakukan di  sebuah musolla yang amat kondusif dan selesa....

                          










masih lagi menunggu kehadiran guru-guru dan jadual kuliah yang akan ditetapkan....



bersambung......

12 comments:

  1. Cantik kawasan kursus.... selamat berkursus.. bile tgk carta organisasi tu... terlihat la nama Faiz Abu Bakar ni... dier ni Budak maahad kan,,,? yg tinggal kat seremban tu kan... klw btul sampaikan salam kpd nyer.. lame tak dgr khabar briter dri Faiz...

    ReplyDelete
  2. syue, serononkya :) selamat berkursus ye. ingat2 la anis disini...

    ReplyDelete
  3. sabar yer anis.... lps ni tiber plak plajar2 tajaan Jais dan LZS wat krusus.....

    ReplyDelete
  4. hehe.. tahniah buat sahabat-sahabat.. (kredit to syue, zaleha, jannah n ramizah)....n untuk sume rakan-rakan yang sama2 mengorak langkah jua untuk ke ardhul kinanah.... semoga berjaya semua.... (^_^)!!

    ReplyDelete
  5. salam semua....

    unta mesir: insyaAllah.... nnti ade yg sampaikan tu.... heheh... ehem2 sape la tu an.. hehe... doakan kami semua...

    mujahadah ilmi: syue sentiase ingat anis.... sayang kamu lebih.. hehe.. doakan kejayaan kite ye... :-)

    firdaus rock: aah.. yee.... sumenye disini.... :-)

    Qatrunnada: tahniah jua wat athirah...syue kagum ngn semangat yg athirah ade..... nak pinjam leh x semangat tu???? insyaAllah Athirah kusayang... Allah yusahhil lana... doakan kejayaan kita ya... athirah banyak bantu kami.. insyaAllah..ada berkatnya.... aminnn.....

    ReplyDelete
  6. hurm... syue ni suke wat trah touching2.... semangat tu Allah yang pinjam an pada trah... trah semangat kerana kalian ade bersama.... insyaallah,,, selagi diri ini masih boleh berkhidmat,, selagi tu trah cube sedaya yang mampu... insyaallah... amiiin.. Allah yusahhil lana... (^_^)!!

    ReplyDelete
  7. Syue.... ape maksud "saper la tu?" mintak sampaikan salam kat Faiz Abu Bakar jer.... tak kan tu boleh timbul kotrofersi kot.... ????

    ReplyDelete
  8. wah,riang la korang ye..seronok nye..moga yang terbaik untuk kalian..

    hanya saya yang masih setia bersama abng MAT..haha..

    ReplyDelete
  9. wah..ni ke kawasan PITT korang???huhu

    ReplyDelete
  10. mabruk kullukum....
    semoge kuat semangat n jati diri ye...
    syue,leha,jannah,ramizah,athirah,anis,afifah,
    faiznur dll...

    luv n mizz u all
    frenship forever>>>>>>>>>>>

    ReplyDelete
  11. faiznur: hehe.. abg MAT??? amboih...jgn lagu tu.. insyaAllah..iz syue doakan iz dapat ke jordan.. amin3...

    Ustad Roslizan: sudah gaharu cendana pula... sudah tau wat2 tanye ye... heheheh

    farah hana: fara sayang... insyaAllah..... doakan kami semua kuat semangat n jati diri.... luv u tooo..... hehehe

    ReplyDelete