Berteman Bersama :)

18 January 2013

Bersua Kembali :-)

Alhamdulillah.. Alhamdulillah....Alhamdulillah... Jom teman-teman kita bersyukur sentiasa kepada Allah yang telah banyak memudahkan setiap urusan kehidupan kita. Semoga dengan rasa syukur yang  sentiasa kita semaikan sentiasa menjadikan kita seorang hamba yang sentiasa dekat dengan Penciptanya. InsyaAllah.


Sudah sekian lama tidak mencoretkan sesuatu dalam ruangan blog yang sudah hampir dua tahun usianya ini. Lantaran kekangan masa yang sentiasa menuntut SQ dan teman-teman penuntut ilmu di sini menunaikan hak-hak yang mesti dilaksanakan terlebih dahulu. Tapi, dalam kesibukan itu, SQ tidak melepaskan peluang untuk singgah menimba ilmu dan perkongsian dari sahabat-sahabat blogger SQ yang lain. Alhamdulillah.. semuanya terisi dengan pelbagai ilmu. Terima kasih buat yang sudi berkongsi. Cumanya, SQ semakin rindu untuk membaca tulisan-tulisan Cik Qalam Qudus, Cik Tinta Samudera dan yang lain-lain. Orang kata, tatkala kita menulis kita boleh melepaskan tension... ehhh.. yekeeee??? Makanya sebab itu.. SQ sangat cintakan penulisan..ngeh2... merepeknya bila sudah selesai exam ni..haih...! =,=

~ Terimakasih teman atas sokongan dan semangat. Sayang selalu <3 ~

Oh yaa...! sebenarnya.. SQ dan teman-teman serta semuanya di sini baru sahaja menghadapi fatrah imtihan yang banyak menguji rasa. Orang kata, fatrah imtihan ini adalah fatrah orang-orang ataupun sang penuntut ilmu ini sering berhibernasi (alamak, bahasa sains plak dah kuar) kami di sini cam tu jugak keee?? hehe... mungkin pada sebilangan daripada kami. Barangkali ingin mencari mood dan semangat dalam murajaah kitab-kitab yang sentiasa menuntut kami untuk memahami dan menjiwai bahasa yang terkandung di dalamnya. Moganya Allah sentiasa memudahkan segala. Buat teman-teman SQ tercinta,ahli beit tersayang,akhawat seperjuangan maafkan diri ini andai dalam kesibukan mentelaah kitab-kitab pelajaran ada perasaan yang terabai, ada tanggungjawab yang tidak terlunas, ada hak-hak yang tidak tertunai. Moga kita beroleh najah bersama..aamiin. Seusai sahaja imtihan, masing-masing dah sibuk pula untuk me'renew'kan visa.. hehe... maklumlah..nak pergi jaulah sane,jaulah sini..moga Allah permudahkan jua urusan yang satu ini. :)

~ Adik-beradik Lughah~
Doakan kami.. :)



6 comments:

  1. bru fhm..SQ 2 stand for suaraQalbii ea?

    ReplyDelete
  2. :) Semoga hari2 yg mendatg lebih bermanfaat buat saya dan anda semua:)

    Tunggu mood bek punya, baru saya penulis kot, hehehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. QalamQudus:
      heee~ ade rupenye.... okey..i tggu u... :)....

      Delete
  3. :) rindu kalian fillah . siyruw 'ala baroqatillah :)

    ReplyDelete
  4. dah lame tak membaca di sini~ semoga semuanya baik2 je yee.

    ReplyDelete