Berteman Bersama :)

02 June 2011

::uNTuK FARAH kUsaYaNg::

video


Video ni dibuat oleh sahabat yang setia ngan Syue sejak mula-mula masuk Maahad Ahmadi..... dari 2005 hingga lewat 2010 yang lalu.... selalunya pasti bersama.... suka dan duka kami lewati bersama.....NURFARAH HANA binti ZAINON MOHAMED namanya.....satu-satunya nama yamg tak kan diri ini lupakan... mana tidaknya... setiap rasa dan masalah pasti dikongsi bersama..... hmm.. indahkan Farah...???? entahlah... rasanya sukar sangat nak lupakan kenangan kita semua.. lagi-lagi saat pertama-tama kalinya bergelar anggota Badan Perwakilan Pelajar lewat 2007 yang lalu... aku yakin pasti peristiwa dan kenangan itu masih segar dalam ingatanmu..... tambahan pula saat terpaksa (terpaksa ke??? hihihih) menjaga adik-adik form 1 lewat 2008 yang lalu bersama sahabat lainnya....pelbagai karenah kene hadapi saban hari.... penat kan..... tapi semuanya manis-manis belaka........ terime kasih Farah... kerana sudi cipte kenangan ngan diri ni....  ucapan maaf yang tidak terhingga atas segala kekurangan yang ada pada diri ini... yang pasti kamu sudah jadi "cermin"  dan juga sahabat yang baik tuk diri ni....... juga maaf atas ketidakprihatinanku terhadapmu sepanjang kita berkawan....... andainya terase ngn percakapan ataupun kelakuan diri ini..... almaklumlah..... diri ni pun tak lah sehebat sahabat-sahabat lain yang mungkin lebih mewarnai hidupmu..hihi... eh2..... nape rase sedih plak  ni..... hmmm beselaa tu..... lagi2 bile tengok video yang kamu buat ni.... terase sangat yang diri ni dihargai..ecececece,,, Farah... kat sini... diri ni mahu Farah tau yang aku   sayang bangat sih sama kamoO..... cuma kali ini kita tak lagi bersama.....haluan sudah berbeza.....namun fara... "walau raga kita terpisah jauh...tapi hati kita selalu dekat"... kan????  doaku agar Farah dapat capai impian Farah selama ni...... Farahkan nak jadi cikgu.. ALhamdulillah hampir ke situ..... sesungguhnya diri ini sangat gembira dengan hal itu....... Farah hebatkan??? ;-) lakukan yang terbaik ye dalam hidup Farah.....  walaupun ade sesekalinya "tergarang" ngn Farah.. tapi hati ni sayang kamu selamanya..... insyaAllah doa Rabitah penghubung kita ya...  doakan jua untuk diri ini dan sahabat-sahabat lainnya....




Farah... sahabat sejati sentiasa dihati...

4 comments:

  1. Sedihnyeeeeeeeeeeeeeeeeee..farah hana wat leha touching,....syue pun came...........:(:(
    mujur tak menitis air mata..thanks:)
    sayang syue...sayang fara...:)

    ReplyDelete
  2. kalam kudus: hmmm dalam mood sedeh je belakangan nie... kamu pun begitukan.... syue sayang sume.... syue nak sume berjaye..... :-)

    ReplyDelete
  3. laaaaaaaaaaaaaa...nape ni?alahai.syue kuat3:)

    ReplyDelete
  4. fara nk nangis laaaa
    coz sume kwn2 bek fara nk gi jauh!!!!
    thnx syue coz jd kwn bek fara,fara xkn lupakn jasa2 sepanjang perkenalan indah kita....
    luv u alwayzzz<<<<<<<<<

    ReplyDelete